Søg en stilling

utterslevskole@kk.dk

Om ledige stillinger på Utterslev Skole

Om Utterslev Skole
Utterslev Skole er en visionær folkeskole, der ønsker at gå forrest i udvikling og pædagogisk nytænkning. Skolen er afdelingsopdelt og rummer tæt på 720 elever. Personalet er kendetegnet ved høj faglighed og en god samarbejdskultur, der vægter fællesskabet. Skolen er bygget i 2002 og har fine, fysiske rammer, som vi værner om.

Utterslev Skole har en naturfaglig profil, og overalt på skolen vil du opleve, at vi brænder for det naturfaglige og udeskolelivet. Musik har en central plads i skolens hverdag. Endvidere er Utterslev Skole uddannelsesinstitution for lærer- og pædagogstuderende. Forældregruppen er kendetegnet af et stort engagement, og Utterslev Skole er et naturligt valg for forældrene i lokalområdet.

På Utterslev Skole arbejder vi med en fleksibel tilstedeværelse, inden for de rammer Københavns Kommune har udstukket. Du vil få en teamarbejdsplads i et lokale sammen med dine teammakkere og du vil få stillet en en bærbar computer til rådighed.

Yderligere information

Ser du en stillingsbeskrivelse, som interesserer dig er du altid velkommen til at kontakte                                 Utterslev Skole på tlf.: 3366 9200.

Hvis du vil søge en stilling på Utterslev Skole og KKFO:
Du skriver en kort, motiveret ansøgning. Vedhæft CV, eksamensbevis og evt. relevante udtalelser. Skriv meget gerne din e-mail-adresse og telefonnummer.

Ansøgningen sendes via et opslag på Københavns Kommunes webside over ledige stillinger.